Bréking: olvasói kirakat!

 2010.10.07. 15:40

Egyik kedves ismerősöm (és remélhetőleg olvasóm is), Dá, a nagyszerű Urbanista blog szerzője lőtt egy rendhagyó kirakatot a VII. kerületi Bethlen Gábor utcában, és nemrég el is küldte a fotókat, amikhez a következő megjegyzéseket mellékelte:

 

Tudom, hogy nem ilyen kirakatokat szeretnétek látni Budapesten, meg a blogon, de nekem mégis tetszett ez, három okból is.

  • Az egyik, hogy ez a kirakat szerintem negyven, de lehet hogy nyolcvan éve is így lehetett berendezve. Ezt nem arra értem, hogy azóta nem nyúltak hozzá, hanem a stílusra. Ez szerintem egy megőrzésre méltó hagyomány vagy mi.

  • A másik, hogy klassz dolog, hogy van egyáltalán köszörűs egy erzsébetvárosi kis utcában a Keletinél.

  • Harmadrészt az kis köszörűs figura nagyon tetszik :)

persze azt nagyon sajnálom, h a neon már nem él...

 
 
Bár nekem első blikkre egy műtőasztal jutott eszembe róla, ami kevésbé kellemes emlékeket idéz fel bennem, de egyébként informatív és lényegre törő. A kis figura szerintem is jópofa, illetve ebből is látszik, hogy próbálták feldobni valamivel a kirakatot, az üvegen található "MŰKÖSZÖRÜS" felirat pedig egyenesen cuki.
 
Szóval innen is köszönjük a képeket, és a többi kedves olvasót is buzdítanám, ha érdekes kirakatot talál akkor mindenképp küldje el nekünk a fenn található címre!

 

Címkék: budapest vii. ker olvasói kirakat bethlen gábor utca

A bejegyzés trackback címe:

https://budapestkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr482353986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása